کارشناسان IMPACT

کارشناسان IMPACT

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 15:48 | بازدید : 48
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

Things to Look For Before Choosing Web Design Company - Battle Ground Blog

 

شرکت ها می توانند بدون توجه به زمان بندی که دنبال می کنند ، از همان آموزش های تاکتیکی ، دقیق و شخصی نیز انتظار داشته باشند. همه بسته ها همچنین شامل 60 روز IMPACT + Pro برای حداکثر ده نفر از اعضای تیم است تا به شما امکان دسترسی به همه دوره ها ، ابزارها ، گروه های همتا مجازی ، صفحه اصلی سئو چیست و تابلوهای پیام در بستر آموزش آنلاین ما را بدهد.

 

کارشناسان IMPACT که با آنها کار خواهید کرد

در طول برنامه تسلط بر فروش و بازاریابی دیجیتال ، می توانید انتظار داشته باشید که با چندین عضو تیم IMPACT کار کنید: مدیر حساب ، مدیر حساب ، مربی فروش و بازاریابی دیجیتال و چندین مربی SME.

 

مدیر حساب شما کلیه مکالمات اولیه شما را انجام می دهد و مطمئن می شود که ما بهترین راه حل ها را برای تجارت شما تجویز می کنیم.

مدیر حساب شما با اطمینان از برقراری ارتباط موثر بین تیم ها ، خدمات IMPACT مورد نیاز خود را هماهنگ می کند. این شخص را به عنوان پیمانکار عمومی خود تصور کنید ، همه چیز را تنظیم کرده و تأیید می کند که هیچ چیزی از شکاف ها عبور نمی کند.

مربی شما با تیم رهبری ارشد شما کار می کند و شما را از طریق فروش دیجیتال و تحول بازاریابی راهنمایی می کند. مربی شما بزرگترین زمینه های پیشرفت شما را مشخص می کند و به شما در تعیین اولویت ها کمک می کند.

متخصصان موضوع به شما کمک می کنند پورتال HubSpot خود را بهینه کنید ، یک استراتژی محتوا بسازید ، ویدیو را در روند فروش خود اجرا کنید و موارد دیگر.

این متخصصان با هم یک برنامه شخصی را ارائه می دهند که می تواند تجارت شما را از وابستگی به بازاریابی تا استقلال و تسلط بردارد.

 

با استفاده از IMPACT ، دیوارهای بین فروش و بازاریابی را شکسته و یک تیم درآمد واحد ایجاد می کنید که هماهنگی و همکاری را تضمین می کند.

 

وقتی فروش و بازاریابی با هم کار می کنند ، مطمئن باشید که تلاش های هر تیم موثرتر و موثرتر خواهد بود. محتوایی که بازاریابان تولید می کنند به س questionsالاتی که فروشندگان می شنوند مرتبط خواهد بود.

 

با پیاده سازی فلسفه ما آنها می پرسند ، شما پاسخ می دهید ، می توانید تبدیل به صدای معتبری در صنعت خود شوید - ترافیک ارگانیک را به وب سایت خود هدایت کنید و اعتماد به نفس بالقوه ایجاد کنید.

 

شروع کار با IMPACT

IMPACT متعهد است که به شما در دستیابی به اهداف خود کمک کند. برنامه فروش و بازاریابی دیجیتال تسلط شما و متخصصان ما را برای کمک به شما در جهت همسو شدن و حرکت ایجاد می کند.

 

با استفاده از یک مربی اختصاصی و مدیر حساب که تمام استراتژی ها و آموزش های لازم را هماهنگ می کند ، می توانید دوره ای را که دنبال می کنید منسجم و جامع باشد.

 

تیم شما مستقیماً با متخصصان ما کار خواهد کرد ، بنابراین می دانید که دستورالعمل های آبگیری یا دیگ بخار نخواهند گرفت.

 

برنامه شما فقط متناسب با نیازهای شما تنظیم می شود - تنها موفقیت شما تنها نتیجه مهم است.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش