سازماندهی سئو

سازماندهی سئو

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : 9:32 | بازدید : 42
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

5 اشتباه مهلک در سئو سایت‌ های فروشگاهی را بیاموزید

 

وقتی 90 درصد مشاوران انتخاب سایت از اینترنت برای تهیه اطلاعات سایت و برنامه ریزی استفاده می کنند ، واضح است که وب سایت توسعه اقتصادی جامعه شما پایه و اساس آن برای بازاریابی است.

 

هنگامی که زمان به روزرسانی وب سایت شما برای عصر دیجیتال فرا رسیده است ، مطمئن شوید که با یک شرکت طراحی وب همکاری می کنید که می تواند داستان جامعه شما را با نگاهی به واقعیت های رقابتی منطقه شما تعریف کند و با تکیه بر آنچه جامعه شما را منحصر به فرد می کند ، توضیح دهید.

 

در اینجا سه ​​اصل اصلی سئو چیست  وجود دارد که شرکت طراحی وب شما برای ساخت یک وب سایت توسعه اقتصادی قدرتمند (و شاید حتی برنده جایزه) به آنها نیاز دارد.

 

خلاصه

3 جنبه برای یک وب سایت موثر توسعه اقتصادی

اصالت برای جامعه شما

تمرکز بر مشاوران

اولویت در نگهداری آسان

1. اصالت برای جامعه خود.

سازمان های توسعه اقتصادی می فهمند که جامعه آنها منحصر به فرد است. بنابراین اگر انجمن شما مانند افراد دیگری نیست ، چرا وب سایت شما را مانند افراد دیگر می کند؟

 

دانش عمیق شما در مورد جامعه خود باید در وب سایت شما روشن باشد و شرکت طراحی وب سایت شما باید آماده باشد تا به بازدیدکنندگان نشان دهد دقیقاً چه چیزی جامعه شما را به بهترین مکان برای زندگی ، کار و تجارت تبدیل می کند. فقط در این صورت است که شخصیت ، شخصیت و قدرت واقعی منطقه شما را منعکس می کند و همان کاری را که می خواهید انجام دهید انجام می دهد: جذب تجارت به جامعه خود. در اینجا چند راهکار برای شروع این مکالمه آورده شده است:

 

با کارمندان خود مصاحبه کنید. با مصاحبه با مدیرانی که شرکت های آنها را به جامعه شما منتقل کرده است ، چه چیزی در مخاطبان شما ایجاد می کند را دریابید. چرا آنها جامعه شما را انتخاب کردند؟ آنها بیشتر در این مورد چه چیزی را دوست دارند؟ این س questionsالات ظاهرا غیررسمی می توانند به ایجاد روحیه در طراحی وب سایت شما کمک کنند.

از منابع محلی استفاده کنید. هنگام جمع آوری اطلاعات برای وب سایت خود ، اطمینان حاصل کنید که منابع محلی موجود را در نظر بگیرید. چه دارایی های جامعه (شامل رویدادهای محلی ، انجمن های تجاری و جاذبه ها) را می توانید نشان دهید؟

BRE خود را اهرم کنید. تلاش برای حفظ و گسترش تجارت شما می تواند نقش مهمی در تعیین مزایای برجسته در وب سایت شما داشته باشد زیرا آنها به طور منظم با شرکت های منطقه شما ملاقات می کنند.

درباره مخاطبان خود س questionsال کنید. تحقیقات در مورد مخاطبان و نه فقط برای یابنده سایت ضروری است. مخاطبان اصلی شما می خواهند در مورد چه چیزی بشنوند؟ این حلقه را گسترش دهید تا شامل شرکتهای محلی ، مشاوران مکان و کارآفرینان شود. به س questionsالات ساده آنها پاسخ دهید و آنها برای س tالات سخت به شما پاسخ خواهند داد.

مطمئن شوید لیست املاک شما به روز است. جامعه شما فقط به همان اندازه که برای کسب و کار آماده است نیز قابل رقابت است. بنابراین از به روز بودن لیست املاک خود اطمینان حاصل کنید. شامل قیمت لیست ، متراژ مربع و نمایندگی فروش. سپس یک قدم فراتر بروید و با کارگزاران کار کنید تا مطمئن شوید که خواص شما به همان اندازه تبلیغ شده و آماده استفاده است.

2. تمرکز بر مشاوران مکان.

وب سایت شما اولین برداشت شماست ، یکی از اولین شاخص هایی برای یک مشاور مکان است که دسترسی آسان و به روز بودن جامعه شما آسان است. بنابراین یک وب سایت گیج کننده و منسوخ چه نوع پیامی ارسال می کند؟ با انتخاب به روزرسانی های زیر ، انتخاب انجمن و مشاوران مکان را برای جامعه آسان تر کنید:

 

آن را متحرک کنید. نیمی از ترافیک وب از طریق دستگاه های تلفن همراه تأمین می شود و این شامل مشاوران مکان است که احتمالاً بیشتر اوقات در جاده ها هستند. وب سایت خود را برای بازدید از تلفن همراه و رایانه لوحی بهینه کنید تا مرور وب سایت خود را به یک لذت تبدیل کنید ، نه درد.

یافتن اطلاعات را آسان کنید. داده های کاملاً سازمان یافته مانند نقشه ها ، لیست های سایت و املاک و گزارش ها ، مشاوران و مشاورانی را می دانید که می دانید چگونه می توانید اطلاعات را سازماندهی کنید و در مورد نیاز آنها صحبت کنید.

اشتراک اطلاعات را آسان کنید. مخاطب مورد نظر شما در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی فعال باشد یا نباشد ، هنوز هم مهم است که محتوای خود را به راحتی با ابزارک های "اشتراک گذاری این" به اشتراک بگذارید. اعتبار اضافی؟ گزارش ساز سفارشی که به آنها امکان می دهد داده های مورد نیاز خود را انتخاب کرده و در یک بسته PDF مارک دار قرار دهند. هر دو این استراتژی ها یافتن اطلاعات و به اشتراک گذاشتن آنها با دیگران را برای آینده نگرها آسان می کند.

3. نگهداری آسان را در اولویت قرار دهید.

بزرگترین شاخص ROI وب سایت طولانی مدت ، توانایی و تمایل تیم شما برای به روزرسانی آن است. و اگر اهل فن نیستید ، می توانید به وب سایتی ترجمه کنید که به دلیل کمبود دانش فنی پس از چند ماه سرد می شود. در اینجا مباحثی وجود دارد که باید با شرکت طراحی وب خود روبرو شوید تا مطمئن شوید که ROI طولانی مدت را در وب سایت خود نگه دارید:

 

به دنبال نرم افزار یا برنامه های غیر فنی باشید. چگونه صفحه اول گوگل باشیم  به یک راه حل وب سایت متوسل شوید که نگهداری آن بدون هزینه سنگین مستمر آسان باشد. با استفاده از سیستم مدیریت محتوا (CMS) که به یک کارمند غیر فنی اجازه می دهد آن را نگه دارند می توانید به این مهم دست پیدا کنید.

به دنبال روش هایی برای به روزرسانی سریع و ساده باشید. برای اینکه وب سایت شما مرتباً به روز شود ، به دنبال روش هایی برای به روزرسانی سریع و ساده مانند خبرخوان یا ابزارک رسانه های اجتماعی باشید. CMS مناسب همچنین به شما امکان می دهد به راحتی و به روزرسانی اخبار و خبرها را انجام دهید ، به سایت اجازه می دهد تا به عنوان بازاریابی فعالیت کند

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش